2015 m. spalio 21 d., trečiadienis

Nepakartojamos atostogos Vokietijoje

Šių metų vasarą mes su šeima ir draugais atostogavome Vokietijoje. Iš Klaipėdos keltu persikėlėme į Kylio uostą. Visą savaitę keliavome iš vieno miesto į kitą, iš vieno viešbučio - į kitą, aplankydami įžymias Vokietijos vietas.
    Pirmą dieną aplankėme įsūdingą Serengeti safari parką po atviru dangumi, kur beveik visi gyvūnai laisvai vaikštinėja po teritoriją, ir kai kurie prieina taip arti, kad lankytojai turi galimybę juos paglostyti ir nusifotografuoti. Kitą dieną nuvykome į garsųjį Brėmeno miestą, kur grožėjomės  senamiesčiu su jo įspūdingais senoviniais pastatais, garsiųjų Brėmeno muzikantų statula ir įdomiais gatvės muzikantų pasirodymais.
    Kitas dvi dienas nepamirštamai leidome laiką Heidės atrakcionų parke Soltau mieste.Ten buvo kaip pasakoje: didelė teritorija, įvairūs pasirodymai, daug pramogų bet kurio amžiaus žmonėms ir atrakcionai, kurių dar ilgai nepamiršiu. Mes su tėčiu išbandėme visus, net ir pačius ekstremaliausius atrakcionus. Dar vieną dieną mes linksminomės Hansa atrakcionų parke, kuris vienintelis Vokietijoje yra prie jūros,  jame - net 11 įvairių teminių miestelių.
     Štai tokios nepakartojamos atostogos buvo šią vasarą.