2016 m. spalio 24 d., pirmadienis

Klasės išvyka

   Esu Akvilė Zinytė, 7c klasės mokinė. Lankau žirgyną, joju, dirbu su arkliais. Šiuo metu joju ''Black Horse Stables''. Buvome su klase išvykę į žirgyną. Mano bendraklasiai turėjo galimybę pajoti. Atvykę galėjo pamatyti, kaip reikia pasiruošti žirgą prieš jojant, kaip reikia joti, šokti per kliūtis bei išvysti 60 cm. poniukus. Jų buvo trys. Vienas ponis yra įrašytas į Raudonąją knygą. Bendraklasiai bei klasės auklėtoja jojo ant Tuopos bei Žvitrės. Jos yra abidvi žemaitukų veislės, Tuopai 6 m., Žvitrei 14 m.
   Jodama noriu daug ko pasiekti. Dirbdama su arkliais aš ne vien mokausi joti, bet ir mokau dar neišmokytą, jauną arklį. Daugiau pajojus yra galimybė dalyvauti ir varžybose. Jojant būna ne vien geri dalykai, bet kartais pasitaiko ir skaudžių pasekmių. Aš esu patyrusi, kai arklys įspiria, kai krenti nuo žirgo žemėn, išsinarini ranką arba šiaip visokie nubrozdinimai, randai. Esu kritusi tik 6 kartus. Dirbu su arkliais jau 3 metus ir tuo džiaugiuosi, nes man patinka žirgai, bendravimas su  jais, jojimas.