2016 m. lapkričio 2 d., trečiadienis

Vasaros prisiminimai

                                                       Mano vasara
Kiekvieno iš jūsų svajonė – tobula vasara. Linksmybės su draugais, taškymasis ežere ar jūroje. Kaip nuostabu ilgais vakarais padūkti kieme! Na, ar ne tiesą sakau?
Deja, mano vasara praėjo ne taip įdomiai. Didelio džiaugsmo nebuvo, nes aš keliavau į ligoninę, operuotis.
Kai įėjau į man skirtą palatą, susitikau savo bendraklasę. Mudvi su Kamile mokomės kartu nuo pirmos klasės.
Eidama į operacinę labai bijojau, sesutės mane ramino, sakė, kad kai prabusiu viskas bus gerai, nebesikankinsiu su tais skausmais. Man suleido narkozę, kažko paklausė ir aš užmigau.
Kai atsibudau, visur labai skaudėjo, tada buvo sunku net kalbėti. Visą dieną reanimacijoje pragulėjau. Baisu...
Kitą dieną mane perkėlė į palatą, Kamilė mane pasitikusi juokino ir juokino, kad aš neliūdėčiau, nors man labai skaudėjo. Ji taip visą dieną mane ir linksmino.
Pagaliau po dviejų savaičių  ėjau į polikliniką, kad man ištrauktų siūles.
Atėjus į kabinetą, sesutė ramino, kad nebijočiau, tikino, kad tikrai neskaudės, kaip ims net nepajusiu. Aš labai bijojau, bet kai ištraukė siūles pasidarė daug lengviau, nes žinojau, kad kas blogiausia liko praeityje...
Po mėnesio keliavau į Palangą. Tada jau nieko neskaudėjo, galėjau džiaugtis gyvenimu. Visą savaitę ten buvo labai karšta, galėjau degintis, bet man labiau patiko maudytis ir plaukioti jūroje.
Štai tokia buvo mano vasara. O kaip ją praleidai tu?
 
                                                           Rosita Rauduvytė, 7c