2021 m. vasario 23 d., antradienis

MES JAIS DIDŽIUOJAMĖS

 

 

5a klasė

   Šiandien mes pakalbinsime su mūsų klasės pirmūnus- Eriką Gembenskytę, Igną Lalą ir Aretą Gasiūną.

-Kaip jums sekasi taip gerai mokytis?

Erika: kai klausai mokytojos per pamoką, skaitai vadovėlį ir iš jo mokaisi daugiau negu reikia, tada viskas pasidaro labai lengva.

Ignas : aktyviai dalyvauju pamokoje, darau namų darbus iš karto po pamokos, kad vakare liktų daug laisvo laiko.

Aretas: atidžiai klausau mokytojos, darau namų darbus, o vėliau tikrinuosi, ką išmokau per pamoką.

-Kokia mėgstamiausia pamoka? Kodėl?

Erika: dailė. Nelabai moku piešti, bet labai patinka, atsipalaiduoju. Literatūra, nes labai mėgstu skaityti tekstukus vadovėlyje.

Ignas: kūno kultūra dėl to, kad mėgstu. Ir dar etika patinka todėl, kad mokytoja veda labai įdomias pamokas.

Aretas : istorija dėl to, kad galiu mintimis nukeliauti į praeitį, ir kūno kultūra , nes patinka sportuoti.

-Ką veiki laisvalaikiu?

Erika: žaidžiu kompiuterinius žaidimus, būnu lauke, žaidžiu futbolą su šeima.

Ignas : žaidžiu kompiuterinius žaidimus, būnu lauke su savo draugais.

Aretas: skaitau knygas, žaidžiu kompiuterinius žaidimus.

-Kas tau sekasi sunkiausiai?

Erika: anglų kalba sunkiai sekasi, nemoku žodžiams pritaikyti priešdėlių. Šiais metais anglų kalba tikrai geriau sekasi, nors reikėjo daugiau mokytis ir dirbti.

Ignas: lietuvių kalba ,nes nelabai moku gramatiką, darau daug klaidų.

Aretas: matematika,nes kartais nesuprantu uždavinių ir neįsigilinu į pamoką.

                                 Gabija ir Liepa


 

   Šiemet 5d klasės mokslo pirmūnė yra Goda K.

Godos paklausiau kelių klausimų:

-Ar lengva mokytis?

Goda: nesunku, bet ir nelengva.

-Kokie dalykai mėgstamiausi?

Goda : muzika ir technologijos.

-Kas sekasi sunkiau?

Goda: istorija, matematika.

-Ką veiki laisvalaikiu?

Goda: skaitau knygas ir einu į lauką.

-Kokie tavo pomėgiai?

Goda: klausytis muzikos, dėlioti dėliones.

-Ar daug laiko skiri namų darbams?

Goda : taip, skiriu.

-Ar mokaisi papildomai, savaitgaliais?

Goda : pasimokau.

 

    Auksuolė L.


5b klasės I pusmečio mokslo pirmūnai - Smiltė Čičelytė, Andrija Chankinaitė, Mantvydas Skrupskelis, Eirida Valeikatė, Leos Zidonis ir Kostas Samochinas.

Juos kalbino Kostas Samochinas, 5b klasės atstovas spaudai.

Štai ką jie atsakė į pateiktus klausimus.

 

1.      Ar yra toks įvertinimas, kuris neprilygsta tavo kitiems įvertinimams?

 

- Taip. Septynetas, kurį gavau iš gamtos ir žmogaus kontrolinio darbo, - atsakė Smiltė.

 

- Visi prilygsta vienas kitam, - sakė Andrija.

 

- Manau, kad prilygsta, - atsakė Mantvydas.

 

- Visi tikrai vienas kitam prilygsta, - sako Eirida.

 

- Ne, visi mano įvertinimai yra puikūs, - atsakė Lea.

 

- Sakyčiau, ne. Pagrindiniai  mano įvertinimai yra dešimtukai ir devyntukai, - atsakiau aš, Kostas.

 

2.      Kurie dalykai labiausiai sekėsi?

 

- Man visi jie sekėsi labai gerai, tik reikėjo pasistengti, - paaiškino Smiltė.

 

- Ko gero technologijos ir istorija, - pasakė Andrija.

 

- Informacinės technologijos, - atsakė Mantvydas.

 

- Dailė, - pasakė Eirida.

 

- Matematika ir lietuvių kalba, - atsakė Lea.

 

- Manau man visi dalykai sekėsi labai gerai, tačiau reikėjo įdėti daugybę pastangų, - atsakiau aš, Kostas.

 

3.      Kurie dalykai labiausiai patiko?

 

- Man labai patiko muzika, kūno kultūra ir matematika, - paaiškino Smiltė.

 

- Technologijos, istorija, - pasakė Andrija.

 

- Technologijos, - atsakė Mantvydas.

 

- Muzika, - sakė Eirida.

 

- Mums labai pasisekė su lietuvių kalbos mokytoja V. Lizdeniene. Ji labai išsami ir sudominanti.

 

- Aš, kaip ir Lea, manau, kad mūsų lietuvių kalbos mokytoja V. Lizdenienė tikrai labai smagi, įdomi, kartais prajuokinanti mokytoja, - pasakiau aš, Kostas.

 

4.      Kuris dalykas buvo sunkiausias ir dėl kurio dalyko pusmečio rezultato kilo abejonių, kad jis bus aukštas?

 

- Sunkiausias dalykas buvo anglų kalba, bet dėl pusmečio įvertinimo labiausiai bijojau dėl gamtos ir žmogaus, atsakė Smiltė.

 

- Informacinės technologijos ir linksmasis programavimas, - paaiškino Andrija.

 

-Anglų kalba, istorija, - pasakė Mantvydas.

 

-Anglų kalba, - pasakė Eirida.

 

 -Anglų kalba man nelabai gerai sekasi, bet aš stengiuosi, - paaiškino Lea.

 

-Manau, kad gamta ir žmogus. Šis dalykas labai svarbus, bet ir sunku jį gerai išmokti, - sakau aš, Kostas.

 

5.      Kuriam dalykui reikėjo skirti daugiau laiko nei kitiems?

 

- Daugiausiai laiko skyriau anglų kalbai, istorijai, - pasakė Smiltė.

 

- Linksmajam programavimui, matematikai, - paaiškino Andrija.

 

- Dailei ir tikybai, - pasakė Mantvydas.

 

- Anglų kalbai, - pasakė Eirida.

 

- Informacinėms technologijoms ir linksmajam programavimui, - atsakė Lea.

 

- Manau, kad matematikai ir gamtai ir žmogui. Tie dalykai buvo sunkesni nei kiti, mano nuomone, - pasakiau aš, Kostas.

 

6.      Kuriam dalykui reikėjo skirti mažiau laiko nei kitiems?

 

-Muzikai, - atsakė Smiltė.

 

- Istorijai, dailei, - atsakė Andrija.

 

- Žmogaus saugai, - paaiškino Mantvydas.

 

- Etikai, - pasakė Eirida.

 

- Matematikai, ji man lengvai sekasi, - atsakė Lea.

 

- Etikai, šiam dalykui mažiau laiko reikėjo, - paaiškinau aš, Kostas.