2017 m. gruodžio 15 d., penktadienis

Mano svajonių profesija


Vaizdo rezultatas pagal užklausą „elektronikos prietaisai“

   Mano svajonių profesija nuo darželio laikų iki šių dienų vis keitėsi. Lankydamas darželį, aš norėjau būti policininkas kaip tėtis. Man patiko jo darbas, turimi ginklai. Dar vėliau aš susidomėjau statybomis ir tada norėjau būti statybininkas kaip mano krikšto tėtis. O dabar man patinka elektronika. Kad daugiau žinočiau apie ją, žiūriu laidas, kaip atsiranda elektroniniai daiktai, kaip juos pagamina. Kartais išardau daiktus. Jei randu akivaizdžiai kažkas sulūžę, bandau taisyti juos arba jei būna gerų ir praverčiamų detalių  - jas išimu ir panaudoju kažkur. Todėl šiuo metu aš norėčiau kurti elektroninius daiktus - būti jų išradėju. Tačiau žinau, kad man augant svajonių profesija dar gali keistis ne vieną kartą.
                                                           
                                                                  Augustas Dirkė, 5b