2018 m. vasario 7 d., trečiadienis

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „lietuvai 100 darbeliai“


                                       Mielas, Lietuvi!


   Nežinau kas Tu,bet manau, kad esi tikras lietuvis. Gintum savo šalį ir jos nepaliktum. Norėjau pasiteirauti, paklausti, kaip gyveni. 
   Aš gimiau Lietuvoje. Joje jau gyvenu trylika metų. Čia aš susiradau daug, labai daug draugų. Vis dar su jais bendrauju, susitinkame, kalbamės, kartu einame į mokyklą. 
   Man gera gyventi Lietuvoje, nes čia mano gimtinė, draugai, giminės ir šeima. Net neįsivaizduoju gyvenimo svetimoje šalyje. Viskas būtų svetima ir nauja. Neturėčiau draugų ir eičiau į mokyklą, kurioje negirdėčiau savo gimtosios kalbos. Būtų sunku susirasti naujų draugų. 
   Džiaugiuosi, kad esu Lietuvis ir juo gimiau būti. Džiaugiuosi savo tėvais ir giminėmis, kurie irgi yra lietuviai. Aš myliu Lietuvą!
   Noriu padėkoti tėvams, kad suteikė galimybę čia gyventi. Noriu padėkoti ir mokytojams, kurie yra kaip antrieji mūsų tėvai. Jie išmokė skaityti, rašyti, skaičiuoti ir kalbėti nuostabia gimtąja kalba.
                                                    
                                        Pagarbiai 7a klasės mokinys Orestas Slapšys