2019 m. kovo 1 d., penktadienis

Mokinių kūryba



                                Laiškas į ateitį


   Įsivaizduokit,e kad dabar gyvenate ateityje, pavyzdžiui, 3018 metais.
Čia gyvenimas 3018 metais yra nuobodus. Žmonėms nieko nereikia daryti, viską atlieka robotai. Dabar mums, žmonėms, reikia tik mokėti sutaisyti naująsias technologijas, kai jos sugenda. Viskas nemokama, turi tik paprašyti savo robotuko ir jis viską padarys. Žmonėms net atsibodo gyventi šiame amžiuje, dauguma galvoja, kad jeigu numirs, galės atgimti kitoje „dimensijoje“.
   Žmonės dabar gyvena ant mažos mažytės salos, nes viską užtvindė vanduo, kai ištirpo visa Antarktida. Kiekvienas mėnuo visai nesiskiria. Vasara, vasara, vasara. Žmonės visi rudi, nes visada šviečia saulė. Aš nesakau, kad nėra naktų, bet jos labai trumpos. Dauguma žmonių tapo apykvailiai , nes buvo uždrausta skaityti ir rašyti knygas. Keli žmonės vis kuria, bet su dabartine technologija viskas atrandama anksčiau ar vėliau atrandama  .
   Mano manymu, nereikėjo uždrausti knygų. Žmonės vis dar galėtų mokytis ir patys ką nors išrasti, gal net išskristi į kitą planetą, bet negalime. Kas sugalvojo uždrausti knygas ?! Aš nežinau, bet šis „įstatymas“ yra nesąmoningas. Jeigu turite klausimą, kaip aš dabar rašau, jei niekas kitas nemoka, tai aš radau lobį, radau knygų, užkastų po žeme!  Ir jos, mano laimei, buvo žodynai, žinynai. Po mėnesio ir išmokau, kaip skaityti ir rašyti. Taigi, jeigu kas nors surado šią žinutę, reiškia, kad pusė vandens išgaravo arba jūs išplaukėte iš salos. Aš išmečiau šią žinutę į vandenį. Ai ir jeigu klausiate, kokios čia knygos kartu kurios buvo kartu su šia žinute, tai čia tie žinynai kuriuos aš radau užkastus. Sėkmės mokantis.
Ačiū, kad viską perskaitėte. Manau, kad jūs, mielas skaitytojau, neleisite knygoms ir raštui išnykti amžinai. Iki kito karto, sėkmės!

                                             Vaizdo rezultatas pagal užklausÄ… „debesys pieÅ¡ti“   

                   Fausta Mitrofanova, 6a