2021 m. birželio 15 d., antradienis

5 – 8 klasių Karjeros diena

   Birželio 10 dieną 10 valandą ryto į vaizdo susitikimą su buvusiais mūsų mokyklos abiturientais jungėsi ir mokytojai, ir 5 – 8 klasių mokiniai. Renginį pokalbio būdu vedė karjeros mokytoja V.Balčiūnienė ir 8b klasės mokinė Trėja. Susitikimo pradžioje kalbėjo mokyklos direktorius A.Gedeikis. Mokytoja V. Balčiūnienė pakvietė pasiklausyti, ką mano apie profesijos pasirinkimą tie, kurie jau baigė mokyklą ir sėkmingai pasirinko savo karjeros kelią. Susitikimo metu apie savo nepaprastai įdomią stiuardesės profesiją kalbėjo Augustė Bajorūnaitė. Personalo vadovė, MB WOMEN’S GARAGE bendrasavininkė Rita Rotaru Morkūnaitė įvertino anglų kalbos, kurios nemėgo mokykloje, svarbą siekiant karjeros. Panevėžio ligoninės gydytojas ortopedas – traumatologas Donatas Juška mokiniams papasakojo, kaip netikėtai gimė jo noras rinktis mediko profesiją ir kaip stengėsi mokytis labai gerai, kad tik įgyvendintų savo svajonę. Buvusi abiturientė Onutė Simonavičiūtė iš kelių mėgstamų veiklų išsirinko nekilnojamojo turto brokerės veiklą. Mokiniams sakė, kad jeigu jie dabar neturi tikslo, reikia tobulinti savo gebėjimus ir ateityje jie padės atrasti savo kelią. Jai pritarė Seimo pirmininkės padėjėja dirbanti Raminta Vaišvidaitė – Maselienė. Ši abiturientė mūsų mokyklą baigė devintukais – dešimtukais ir mano, jog visi dalykai ugdo gebėjimus ir nežinai, kada gyvenime gali kokių prireikti. Justa Dovydaitė, advokatų kontoros finansininkė, taip pat mano, jog mokantis reikia būti aktyviam, visur dalyvauti ir paimti viską, ką suteikia mokykla.

   Po renginio dalyviai turėjo užpildyti refleksijos anketą bei atlikti užduotis. 5 – 6 kl. mokiniai kūrė piešinį „Aš po 20 metų“, 7kl. mokiniai rengė pristatymą tema „Mano svajonių profesija“, o 8 kl. mokiniai – karjeros žemėlapį „Mano sėkmės kelias“.