2016 m. kovo 29 d., antradienis

Nepamirštama kelionė

Kai išlipome iš lėktuvo, norėjosi rėkti, džiaugtis, juk aš –TENERIFĖJE!!! Visą kelią, kol važiavome viešbučio link, žvalgiausi pro langą į aukščiausias palmes, į didžiausius kaktusus – žiūrėjau nė nemirksėdama.
   Kitą dieną patraukėme prie vandenyno. Kiekviename kampelyje - vien palmės. Pliuškenomės neapsakomo žydrumo vandenyje, šokinėjome į dvimetrines bangas. O jau vandens sūrumas!!! Grįžtant mus užkalbino...lietuvis! Jis pasiūlė kelionę po visą salą.
   Kur bevažiavome, buvo nepaprastai gražu. Vinguriavome siauriausiais kalnų keliukais. Išties patyrėme baimę 800–2200 metrų aukštyje! Vaikščiojome ant seniai išsiveržusios ir gabalėliais suskilusios juodos, kietos, šiurkščios lavos. Kalnuose stebėjome eiseną žmonių, nešančių Jėzaus ir Marijos skulptūras. Jie žingsniavo į mažą bažnytėlę, neturinčią nė klausyklų. Lankėmės ypatingoje vietoje – ten  susitinka du vandenynai: dešinėje į uolas daužėsi Atlanto, o kairėje ramiai ošė Ramiojo vandenys. Įdomu buvo išvysti bananų, mandarinų sodus.
   Viešbutyje galėjome stebėti dresiruotas papūgas, pelėdas ir net rankose palaikyti smauglį! Tik įsivaizduokite lemputėmis išpuoštas palmes ar save trumpomis rankovėmis prie Kalėdų eglės!
   Gaila buvo išlįsti iš vasarinių rūbų ir įšokti į žieminius...