2016 m. balandžio 28 d., ketvirtadienis

Beatričė Banevičiūtė, 5a

Mielos mamos

Mielos mamos, jūs tokios nuostabios.
Tokios malonios ir rūpestingos.
Kartais galvoju – aš suprantu,
Kaip mama būti sunku.

Visą laiką jūs nenustojate
Ir mylėti, dirbti...
Kartais ašaras matau
Tiesiog gniaužia širdį.

Taip visas labai gerbiu
Apsakyti negaliu!!!
Bet viena - pati geriausia -
Mano mama mylimiausia.

Aš labai tave myliu
Be tavęs gyventi negaliu.
Juk mano meilė tau beribė-
Lyg nakties dangaus gelmė...

                                   2015 m.

                                                         Austėja Lazickaitė, 5a

Mamyte,
Tu – meilė, šiluma.
Tavo akys
Švelniai paguodžia,
Kai man liūdna.
Tu - pagalba tvirta,
Kai reikia, kad būtum šalia.
Patarimas nuoširdžiausias,
Kad išeitis būtų geriausia.
Kad ir supykstu labai
Be jokio reikalo visai,
Tu tik apkabini mane
Ir tada aš suprantu-
Mamyte,
AŠ TAVE LABAI MYLIU!!!

                                    2015 m.

                                                      Gintarė Motiekaitytė
                                                          
                                                         Kas yra mama?

   Mama – tai lyg saulė, sušildo mus šiltais savo spinduliais. Mama  - rūpestingiausias, drąsiausias žmogus, kurį aš pažįstu. Kad ir kas bebūtų, ji visada tave mylės, užjaus, paguos. Su mama leisti laiką yra smagiausia, ji  - geriausia tavo draugė. Iš mamytės išmokstame puikių dalykų - gyvenimo pamokų.
   Kiekvienai motinai jos vaikas yra brangiausia, ką ji turi, tačiau gal ne visada tai parodo...
   Mylėkime, saugokime ir branginkime savo mamas, nes jos yra to vertos!!!

                                                                                                                       2015 m.