2015 m. spalio 21 d., trečiadienis

6c klasės vasaros kelionės

Mūsų klasėje yra daug keliauninkų. Šią vasarą bendraklasiai aplankė daug įvairių šalių  bei parsivežė gausybę įsimintinų įspūdžių!
Urtė Kazanavičiūtė lankėsi Italijoje: ,,Važiavau su šokių kolektyvu  3 dienas, aplankiau 5 šalis Lenkiją, Čekiją, Austriją, Slovėniją, Slovakiją. Italijoje  pabuvojome 3 miestuose: Pesaro,San Marine ir Venecijoje. Pesaro mieste pamatėme ivairiausių senų pastatatų ir teatro sceną, kurioje vyko mūsų konkursas. San Marine, kuris įsikūręs ant kalno, pirkau labai daug suvenyrų. Išgirdome apie šio miesto istoriją. Venecijoje plaukėme  gondola taip aplankėme visą miestą.“
  Štai ką  papasakojo Paulina Lupeikytė : ,,Ankstų birželio rytą mama mane pažadino ir išvykome į Vilniaus oro uostą. Skrydis į Turkiją truko 3 valandas. Pagaliau pasiekėme kelionės tikslą. Buvo tiesiog nuostabi, saulėta diena. Atvykome į viešbutį.  O ten – daugybė baseinų, įvairūs restoranai, kaktusai... Tikra egzotika! Jūra  plytėjo visai arti viešbučio  - man tai labai patiko“.
  O aš pati lankiausi Estijoje. išvykome ankstų gegužės rytą su muzikos mokyklos styginiu orkestru. Na, juk visi žino, jog į kelionę keltis tikrai nesunku. Latvijos pasienyje sustojome 10 minučių ir traukėme toliau.  ApieLatvijos vidurį  vyko kelio remontas, bet tai nebuvo didelė problema.
  Pagaliau pasiekėme ir Estiją... Nebedaug liko iki uosto. Po valandos jį pasiekėme. Išplauke i Hiumaa salą. Nuvažiavome į Emmastės miestą. Turėjome nakvoti sporto salėje, bet ji dar buvo atrakita, tad laukėme dar 2 valandas... Pagaliau išsikraustėme lagaminus, prisipūtėme čiužinius ir ėjome į kiemą pažaisti futbolo. 16 valandą susirinkome pietų. Paskui vyko repeticija po atviru dangumi. Apie 21 valandą susirinkę lietuviai, latviai, estai žaidėme kvadratą. Dar ilgai naktinėjome. Kitą rytą, po ankstyvos repeticijos,vykome į koncertą. Prieš jį dar užsukome prie Baltijos jūros, pabraidėme ir vėl išvažiavome. Grojome tikrai nemažai kūrinių- ir trumpų, ir ilgų. Koncertas užtruko. Grįžome atgal apie 22 valandą. Nuėjome miegoti vėlai, tad iš ryto nelabai norėjome keltis.  Sekmadienį laukė dar vienas koncertas - bažnyčioje.  Pastatas tikrai labai senas, tad jame buvo gana šalta.
                   Grįžę į sporto salę susidėjome lagaminus ir išvykome į uostą...Netilpome į keltą, todėl reikėjo laukti kito. Sulaukę jo išplaukėme, buvo šalta diena. Pasiekę uostą patraukėme atgal į  gimtąją Lietuvėlę...
                   Keliaukite. Tai tikrai puiku!