2015 m. gruodžio 16 d., trečiadienis

Kelionės

Egipte gera...
     Sužinojęs, kad trauksime į Egiptą, buvau toks laimingas, kad negaliu apsakyti užplūdusių jausmų.
   Mūsų kelionė prasidėjo šeštadienį.  Į oro uostą išvykome dieną, bet pakilome naktį. Nusileidome irgi  naktį. Temperatūra buvo +27.  Atvykus  į viešbutį norėjosi tik miego. Po skrydžio jautėmės išties pavargę. Atostogavome kaip visada:  ištisas dienas gulėjome ir deginomės, maudėmės, tik vieną dieną buvome išvykę į pažintinę kelionę.
    Išvykome anksti ryte. 4 valandas važiavome autobusu, kai galiausiai atvykome, tiesiog degėme nekantrumu pamatyti istorines vietas. Temperatūra siekė +34, vis tiek vaikščiojome po šventyklas. Ten šiek tiek mokė skaičiuoti ir skaityti.  Gidas kalbėjo rusiškai, o tėvai man truputį išvertė, ką jis pasakojo. Aplankę šventyklas vykome į senovines kapavietes. Turistai buvo įleidžiami, o fotografuoti - draudžiama. Tai - mūsų paskutinė stotelė. Vėl teko važiuoti 4 valandas. Pagaliau labai išsekę grįžome į viešbutį. Skaniai užkandę griuvome miegoti.
    O kitą dieną vėl poilsiavome: taip pat gulėjome ir nieko neveikėme. Ak, kaip gera atostogauti!