2015 m. gruodžio 10 d., ketvirtadienis

Mes jais didžiuojamės


                     Krepšinis, krepšinis, krepšinis...

Aš esu Augustas Gaivenis, Panevėžio „Saulėtekio“ progimnazijos 6c klasės moksleivis. Man labai patinka krepšinis.  Šios sporto šakos treniruotes lankau nuo 2 klasės, žaidžiu už Panevėžio kūno kultūros ir sporto centro komandą. Šiais metais kovojame Lietuvos moksleivių krepšinio lygos U13 (gim. 2003 m.) berniukų krepšinio čempionato 1 divizione tarp dvylikos stipriausių Lietuvos komandų. Po 8 rungtynių  užimame trečiąją vietą.
Pirmosios rungtynės vyko prieš Š. Marčiulionio Krepšinio akademijos I „Ranchers“ komandą. Jas laimėjome rezultatu 68-53. Aš pelniau 18 taškų, atkovojau 10 kamuolių, surinkau 18 efektyvumo balų. Antrosios rungtynės vyko prieš Sostinės krepšinio mokyklos II „Mes rūšiuojam!“ komandą. Šias rungtynes laimėjome rezultatu 61-44.  Mano sąskaitoje 14 taškų, 9 atkovoti kamuoliai, surinkta 20 efektyvumo balų. Trečiosios rungtynės vyko prieš Palangos sporto centro - „Žemaitija“ komandą. Palangiškius įveikėme rezultatu 61-58.  Pelniau 18 taškų, atkovojau 14 kamuolių, surinkau 12 efektyvumo balų. Ketvirtose rungtynėse susitikome su Kauno krepšinio mokyklos „Aisčiai“ komanda. Šias rungtynes laimėjome 58-44. Aš pelniau 23 taškus, atkovojau 17 kamuolių, surinkau 27 efektyvumo balus. Penktosios rungtynės vyko prieš Sostinės krepšinio mokyklos I „Aviva“ komandą. Šios komandos įveikti nepavyko ir pralaimėjome rezultatu 55-70.  Mano sąskaitoje 23 taškai, 21 atkovotas kamuolys, surinkti 26 efektyvumo taškai. Šeštąsias rungtynes žaidėme prieš A. Sabonio Krepšinio centro „Vytautas“ komandą. Šias rungtynes taip pat pralaimėjome rezultatu 62-74. Aš pelniau 19 taškų, atkovojau 13 kamuolių, surinkau 6 efektyvumo balus. Septintosios rungtynės vyko prieš Klaipėdos V. Knašiaus krepšinio mokyklos I komandą. Pralaimėjome ir klaipėdiečiams rezultatu 75-52. Pelniau 16 taškų, atkovojau 11 kamuolių, surinkau 9 efektyvumo balus. Aštuntose rungtynėse prieš Vilniaus krepšinio mokyklos I komandą pagaliau pavyko pasiekti pergalę ir laimėti rezultatu 68-66. Šios rungtynės man buvo  pačios sėkmingiausios - mano sąskaitoje 27 taškai, 19 atkovotų kamuolių, surinkti net 34 efektyvumo balai.
Taigi šiuo metu, po aštuonių rungtynių, esu pats rezultatyviausias, efektyviausias ir daugiausiai  kamuolių atkovojęs savo amžiaus grupėje Lietuvos žaidėjas.

                                                                                  Augustas Gaivenis, 6c