2015 m. gruodžio 11 d., penktadienis

Mes jais didžiuojamės


                                   Svajonės pildosi
Aš, Simonas Melaika, mokausi 7a klasėje. Jau trečius metus iš eilės dalyvauju TV laidoje „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“. Net du kartus patekau į finalą.
Jau pradinėse klasėse žiūrėdavau šią laidą ir svajodavau pats ten dalyvauti. Penktoje klasėje mama mane paskatino užpildyti anketą. Taip pat ji įspėjo, kad laidos kūrėjai gali bet kuriuo metu man paskambinti ir užduoti dešimt klausimų. Vieną dieną ir sulaukiau to skambučio. Nors, mano nuomone, atsakiau į daugumą klausimų, bet nesitikėjau, kad pakvies į laidą. Tačiau vieną žiemos vakarą sulaukiau ilgai lauktos žinios. Aš patekau į filmavimą.
Išaušo lemtingoji diena. Išvykau į studiją. Po pirmojo etapo buvau per vidurį, žaidžiau toliau. Antrajame etape atsidūriau taip vadinamoje geltonojoje zonoje, bet atsakęs į papildomą klausimą neiškritau. Likusiuose etapuose visiems nušluosčiau nosį ir tapau pusfinalio nugalėtoju. Finale, kiek pamenu, neatsakiau į klausimą apie avietes ir iškritau. Pradžioje truputėlį susikrimtau, bet galų gale supratau – aš penktas Lietuvoje.
       Pernai savo jėgas bandžiau ir vėl, tačiau neatsakęs į du klausimus iškritau pusfinalyje. Tuomet Lietuvos tūkstantmečio šeštoku tapo Pijus iš Ukmergės.
Šiemet buvo jau trečias bandymas tapti Lietuvos tūkstantmečio vaiku. Pusfinalyje užėmiau antrąją vietą ir vėl patekau į finalą. Atvykęs į studiją pamačiau varžovus. Visi veidai matyti – penktoje ar šeštoje klasėse. Pirmieji du etapai praėjo nuostabiai. Padariau tai, ko dar nebuvau matęs. Per pirmuosius du finalo etapus nesuklydau nė karto. Tačiau trečiajame  reikalai susiklostė nekaip, tad iš žaidimo teko pasitraukti.
Man labai patinka dalyvauti šioje TV laidoje. Džiaugiuosi, kad pavyksta į konkursą pritraukti ir kitų mūsų progimnazijos mokinių. Nenuleisiu rankų ir toliau mėginsiu laimėti čempiono vardą.
                                                                           Simonas Melaika, 7a